Kr 85.000,- til toppidrettssatsing alpint

SNOW TEAM Trysil og rekrutteringsprosjekt 2024 for alpint er tildelt kr 85.000,- fra GjensidigeStiftelsen.

Trysil videregående skole tilbyr toppidrett alpint på svært høyt nivå. Skolen legger til rette for at utøvere skal kunne kombinere satsing på alpint med utdannelse, gjennom vårt samarbeid med SNOW TEAM Trysil/Tryvis Alpint.

SNOW TEAM Trysil tilrettelegger for toppidrettssatsing utover tilbudet elevene får på Trysil vgs. og har meget godt kvalifiserte trenere med lang erfaring.

Representanter vedr tildeling rekrutteringsprosjekt alpint 2024 - Klikk for stort bildeFra venstre: rektor Trysil vgs. Kristin Stevik, kundekontakt hos GjensidigeStiftelsen Anita Moen, lærer og trener i toppidrett alpint Arild Olsen, idrettsfagslærer Bjørn Burås og avd.leder studie- og idrettsfag Gerd Ø. Elgshøen Trysil vgs